[O1] SZARPIE I DŁAWI NA ROZGRZANYM SILNIKU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sebba75
    Ambiente
    • 2009
    • 225

    [O1] SZARPIE I DŁAWI NA ROZGRZANYM SILNIKU

    Zamieszczone przez eroberto1
    A nie jeżdziśz do wulkanizatora na wyważanie?
    jak coś bije to jadę, jak nie to nie widzę potrzeby, ostatnie 2 sezony wulkanizatora nie widziałem
  • grzesio99
    Drive
    • 2007
    • 59

    #2
    [O1] SZARPIE I DŁAWI NA ROZGRZANYM SILNIKU

    WITAM

    Mam taki problem - troszkę poczytałem na forum ale większość rożni się troszkę od mojego problemu który wygląda tak:

    Autko jak jest zimne to chodzi bez problemów, przejadę kilka kilometrów i jak tylko temp. wskoczy trochę to się zaczyna: szarpie i dławi się. Wymieniłem czujnik temp płynu chłodzącego ale niestety nadal jest to samo.
    Dodam że auto trochę gorzej zapala rano, gaśnie jak np. zatrzymuję się na światłach - ogólnie jak się zatrzymuję to ma tendencję do gaśnięcia - wcześniej tego nie było.

    Tak samo się dzieje na benzynie i na LPG

    Proszę o jakieś porady zanim zedrą ze mnie mechanicy.
    Kolor: czerwień rajdowa
    Model: GLX
    Silnik: 1,6 AEE z LPG
    UPro520XL + A1500

    Komentarz

    • M@rcin123
      Drive
      • 2008
      • 81

      #3
      Skanowales VAGiem czy sa jakies bledy??

      Komentarz

      • grzesio99
        Drive
        • 2007
        • 59

        #4
        Tak skanowałem - właśnie miałem dopisać bo przedtem zapomniałem.

        Na silniku znalazło 5 blędów:
        1249
        1250
        1251
        1252 - te 4 to raczej przez instalacje LPG, ponieważ na benzynie ich nie ma

        00609 Wyjście zapłonu 1 - tego to już nie wiem.
        Kolor: czerwień rajdowa
        Model: GLX
        Silnik: 1,6 AEE z LPG
        UPro520XL + A1500

        Komentarz

        • tomwawa
          Ambiente
          • 2010
          • 186

          #5
          u mnie mniej wiecej podobnie sie dzieje.teraz jestem w pracy i z telefonu pisze to nie mam jak linkow wyslac. ale jak wystartujesz po woli obroty delikatnie i tak az silnik sie rozgrzeje wtedy juz nie powino sie tak dziac.
          WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana
          WT 514** Srebrny VW Sharan

          Komentarz

          • mroko
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 659
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Z błędu 00609 wynika że padł Ci moduł zapłonowy albo cewka. W sumie nie ma różnicy bo moduł wraz z cewką tworzą jeden zespół. Nie da się ich oddzielenie wymienić w Twoim silniku.
            Miałem już kilka przypadków że gdzy cewka padła to samochód pracował ok gdy był zimny a jak złapał troche temp to zaczynał świrować albo gasł całkowicie i nie chciał odpalić aż nie ostygł.

            Pozdrawiam
            Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

            Komentarz

            • m4g
              Drive
              • 2008
              • 81

              #7
              Działo mi się tak samo w takim samym silniku jak Twój. Cewki jeszcze nie wymieniłem ale przeczyściłem moduł przepustnicy ponoć kilka kabelków było zaśniedziałych może pomoże choć jeszcze nie wiem bo nie jechałem w dłuższą trasę tyle co po mieście. Jak coś zrobisz daj znać pozdrawiam
              Jest 1.4 TSI Elegance Blue Race 18' Golus
              Mój błękitny Skarb!

              Komentarz

              • grzesio99
                Drive
                • 2007
                • 59

                #8
                Jak przeczyścić ten moduł przepustnicy?? Pokombinuje jutro jak przyjadę z pracy.
                Kolor: czerwień rajdowa
                Model: GLX
                Silnik: 1,6 AEE z LPG
                UPro520XL + A1500

                Komentarz

                • mroko
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 659
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Możesz jeszcze sprawdzić przewody idące do cewki, przewody wysokiego napięcia i świece.
                  Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                  Komentarz

                  • grzesio99
                    Drive
                    • 2007
                    • 59

                    #10
                    Panowie problem rozwiązany - wymieniona cewka i nie to auto - teraz można śmigać aż miło.

                    dzięki za rady i pozdrawiam
                    Kolor: czerwień rajdowa
                    Model: GLX
                    Silnik: 1,6 AEE z LPG
                    UPro520XL + A1500

                    Komentarz

                    • mroko
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 659
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      W ramach rekompensaty wszystkim którzy pomogli możesz kliknąć "pomógł" 8)

                      Pozdrawiam
                      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                      Komentarz

                      • Veetec
                        Classic
                        • 2010
                        • 37

                        #12
                        Zamieszczone przez grzesio99
                        Panowie problem rozwiązany - wymieniona cewka i nie to auto - teraz można śmigać aż miło.

                        dzięki za rady i pozdrawiam
                        Jaki jest koszt cewki?
                        Kiedyś O1 L&K 2001r. 1.8 20V turbo 150KM AT kombi
                        Obecnie Mercedes W124 220E 1993r. 2.2 benzyna 150KM

                        Komentarz

                        • mroko
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 659
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Veetec,
                          Do silnika 1.6 AEE od 80zł (zamiennik) do 185zł (oryginał).
                          A do Twojego silnika 145 zł (oryginał).

                          Ceny wziąłem z www.skodaczesci.pl
                          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                          Komentarz

                          • grzesio99
                            Drive
                            • 2007
                            • 59

                            #14
                            Ja założyłem oryginał używany - mechanik miał taki i powiedział za to 70 zł, narazie jest założony ale nie przykręcony - umówiłem sie na wtorek i mi to przełożą więc dokładnie z kasa jeszcze nie wiem jak będzie.

                            Pozdrawiam
                            Kolor: czerwień rajdowa
                            Model: GLX
                            Silnik: 1,6 AEE z LPG
                            UPro520XL + A1500

                            Komentarz

                            Pracuję...